luni, 25 august 2014

SĂRBĂTOARE LA PALAT - SERBAREA CLASEI PREGĂTITOARE

În urmă cu un an am păşit împreună cu emoţie în Palatul Cunoaşterii. Primul pas, clasa pregătitoare, l-am făcut cu dreptul, cunoscându-ne, acceptându-ne, ataşându-ne unii de alţii, creând o familie frumoasă. 
Unii dintre voi poate v-aţi împiedicat din când în când sau aţi păşit mai încet, alţii aţi mers drept şi hotărât pănă la capăt. Cert este că niciunul nu s-a dat bătut şi şi-a dorit să pătrundă tot mai adânc în Palatul Cunoaşterii. Ne-am jucat împreună, am învăţat împreună şi ne-am bucurat împreună de fiecare treaptă urcată, de fiecare progres făcut. Suntem mândri de voi!
La finalul anului şcolar am cules roadele muncii depuse cu atâta dăruire. Vă aşteptăm cu drag în clasa întâi să continuăm aventura noastră! Bucuraţi-vă din plin de prima voastră vacanţă de şcolari!

prof. psihoped./dirig. Ursu Laura-Mirela
înv.-educ. Olteanu Ecaterina
prof. prep. Jidanu Florin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu